اخرین مطالب بلاگ

اهمیت UI و UX در طراحی وب سایت

طراحی وب سایت در اصفهان

امروزه آینده ی مشاغل به تصویری که از خود در اینترنت به اشتراک می گذارند، بستگی دارد. این تصویر می تواند از وب سایت آنها به دست بیاید. داشتن وب سایت در زندگی دیجیتال یکی از روش های پیشرفت  کسب و کار، بدون در نظر گرفتن بزرگی یا کوچکی  آن می باشد. سایت شما ،  به مشتریان  حرفه ایی بودن شرکتتان را القاء می کند.
در طراحی وب سایت برای کسب و کار، افراد محصول یا خدمات شما را دیده و ارزیابی می کنند باید در زمینه ی طراحی  یک وب سایت برای شرکت خود نکاتی وجود دارد که باید  به آن توجه کنید:

١- طراحی رابط کاربری و تجربه ی کاربری ٢- تولید محتوا.
اغلب  وقتی صحبت از  رضایت کاربر از  وب سایت می شود، بیشتر بنگاههای فناوری به سمت رابط کاربری برنامه ها (UI) و طراحی تجربه کاربر (UX) روی می آورند. بیشتر اوقات مردم بین اصطلاحات UI و UX اشتباه می گیرند. بنابراین ، ما در اینجا هستیم تا مفهوم طراحی UI و UX را رمزگشایی کنیم و ببینم چرا این مورد اهمیت زیادی دارد!

UX چیست؟

 توسعه تجربه کاربر (UX) روشی برای بهبود تجربه کلی کاربران هنگام تعامل با برنامه یا وب سایت است تا بتواند به هدف خود برسد و حداکثر رضایت مشتری را بدست آورد. این امر مشتریان را در ذهن خود نگه می دارد و اسکلت اصلی هر برنامه را ایجاد می کند.

UIچیست؟

از طرف دیگر ، رابط کاربری (UI) فرایند بهبود ارائه و تعامل برنامه وب یا موبایل است. این امر به ظاهر برنامه تمرکز دارد و با کاربران در تعامل است. درهر صفحه ،  دکمه ها و سایر عناصر بصری که هنگام استفاده از برنامه مشاهده می کنید ، رابط کاربری آن برنامه است.

اهمیت استفاده از UI و UX در طراحی سایت

هدف اصلی هر مشاغل افزایش فروش آن و افزایش رشد تجارت است.طراحی UX / UI  نقش اساسی را در رسیدن به این هدف ایفا می کند. طراحی UX / UI نرم افزار باعث بهبود تجربه کاربر و رضایت مشتری می شود که در نهایت به افزایش تعداد کاربران برنامه خاص کمک می کند.طراحی تجربه کاربری عالی سبب صرفه جویی در زمان کاربر می شود و این امر با توجه به مشغله ی زیاد مشتریان یکی از دلایل رضایت مندی کاربر است.

با داشتن انتخاب و گزینه های زیادی برای محصولات و یا خدماتی که به مشتریان ارائه می دهید ، مدت زمانی که می خواهید توجه کاربران خود را جلب کنید ، بسیار کم است و باید در این بازه کوتاه از زمان ، توجه مشتری را جلب کنید.

طراحی UX  به جلب اعتماد مصرف کنندگان و استفاده از برنامه یا وب سایت شما برای آنچه که  در جستجوی آن هستند ، کمک می کند. تعداد مصرف کنندگان شما در وب سایت، میزان موفقیت UI و UX طراحی شماست.

برای شروع کار یا یک سرمایه گذاری کوچک ، اهمیت طراحی  UX و UI   از اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا اولین برداشت، طولانی مدت می ماند و استفاده از طراحی UI و UX مناسب یا نامناسب می تواند باعث شناخت یا شکسته شدن برند شود.

یک نکته برای طراحان وب سایت

برای داشتن طراحی منحصر به فرد و متمایز از دیگر طراحی ها ، استفاده از تجربه کاربران را نادیده نگیرید.

در آخر
این مژده را به شما می دهیم که تیم اهورا همراه همیشگی شما در کسب وکار شما خواهد بود و با خیال راحت میتوانید طراحی سایت کسب وکار خود را به تیم حرفه ای ما بسپارید.

مدیرسایت
مدیرسایت